Homeะฎะผะพั€Related VideosMore From: Ana Membreno

Funny Mexican guy playing a game similar to Super mario bros

6784 ratings | 368551 views
The video isn't mine credits to @A_rios9 that's his Instagram but I got it from Facebook
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (472)
93SHADoW (8 months ago)
TL;DR to English speakers Cussing about the block with the spikes Cussing about the ceiling Cussing about the spikes on the floor Cussing about slipping off the platform Cussing about the rotating block Cussing about the spikes that popped out of nowhere Cussing about falling off that rotating block Cussing about the spiked wall Cussing about the spiked wall falling down Cussing about the spiked wall that fell down pretty much catapulting him off the platform
Alma Rojas (1 month ago)
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kristen_kawaii _YT (2 months ago)
@93SHADoW bien bien y tu
Kristen_kawaii _YT (2 months ago)
@Rising Greatness The name of the game is *ADVENTURE TRAP 2*
glit beem (2 months ago)
+MJR7617 Gaming I'm a Mexican I understand too.
Penguin (6 months ago)
Rising Greatness the game is trap adventure 2. I think that you can only get it on IOS ( Apple )
Darnisha James (14 hours ago)
I don't know who this is and I can't speak Spanish but i fuckin luv this guy๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Nub xD (3 days ago)
C mamo c mamo el papu c mamo
MarioGamer 21X (4 days ago)
Este vato
xxyounggodxx Ent. (4 days ago)
lol
Tor Adejola (8 days ago)
๐Ÿ˜‚
Spencatron (8 days ago)
(Mexican Word) *Flack boo ba be*
Bowens92 (10 days ago)
People only find it funny because they dont understand the language if it were English and they understand it nobody would find it funny and considered "Trying to be funny but isnt" Lol
JuniorSavage (13 days ago)
But we aint talking about the last " No mames" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
trAshY. mSp (13 days ago)
No pues wow.
joshua (15 days ago)
Jajaja
Sherlyn10 (19 days ago)
No mames means don't suck
Julia Viramontes (26 days ago)
Omg haha
Lord Tachanka (26 days ago)
No mames is like slang for like โ€œno fucking wayโ€. Just for anyone wondering.
ULTRA INSTINTO (27 days ago)
0:21 no mames el pinche techo tambien!!! Ezo m kago d la rysa :V
Sana The Huh (28 days ago)
No mame IM DYING
Maria Cruz (29 days ago)
Hahaha that is why I'm proud to be a Mexican๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Lorxd Scarlxd (29 days ago)
No mamesโ€ผ๏ธ๐Ÿ˜‚
MrElPoderozo1 (1 month ago)
Hablame Jesus!๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
frograna2 (1 month ago)
Pinche brincaso ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
*NO NAMES PINCH CULEDO*
shadow world vlogs (1 month ago)
*NO MAMES* *Michael Jordan* *benche jump*
alex medel (1 month ago)
Lol how are you
Ana Membreno (1 month ago)
alex medel thatโ€™s good
alex medel (1 month ago)
Same man
Ana Membreno (1 month ago)
alex medel Iโ€™m good and you?
alex medel (1 month ago)
Hey thanks for likeing my comment
Ana Membreno (1 month ago)
alex medel youโ€™re welcome ๐Ÿ˜Š
alex medel (1 month ago)
I speak Spanish to
neon msp (1 month ago)
This was so funny!!
Ryuk (1 month ago)
Hello friends of youtube today we're going to play a game that looks like mario, now we're going to enter this level and *sighs* we're off to a bad start but its alright because Ill figure out a way to beat thi-No mames(Basically means god damn it in a way or fucking hell so just keep that in mind) This time for sure 1, 2 an- FUCKING DICK, Ugh son of a, I think I have to go all the way back, lets seeร—2, FUCKING HELL THE DAMN ROOF TOO *sigh* ok 1, 2, 3- No mames, ok these fucking spike- oh I did it- NO MAMES, *ANGRY SIGH* *something about eagles flying* talk to me jesus, lets see, Ha I did it ya dick, alright I'll jump and *long sigh* its fine its fine its another level, lets see maybe if I jum- NO MAMES WHERE THE FUCK DID THAT COME FROM, lets see if i jump over here..hm what should I do..no the fucking block doesn't move..OH I get it, its the block, it moves when I jump, alright Fucking big ass jump-No mames, alright again, like michael jordan WHOO- NO MAMES FUCKING WALL (dont know what culero means) alright if I just make the jump again and yup there we go I did it- NO MAMES NOW THE FUCKING WALL IS FALLING TOO *VERY ANGRY SIGH* lets see- Haha I did it this time ya dick- *NO MAMES* There ya go to those who dont speak spanish, I dont think I put some word right but its good enough
No mame sรฉ anda cayendo la pinche pared tambiรฉn ๐Ÿ˜‚
Nookie Macho (2 months ago)
No mommies :D
Uros Matijasevic (2 months ago)
Nooo mameess!!!!!!!!!!
Liz Animations (2 months ago)
I understand everything heโ€™s saying ๐Ÿ˜‚
Chris Milicaj (2 months ago)
NO MAMES
ludovic Pouzet (2 months ago)
2018 still laughing๐Ÿ˜‚
Kristen_kawaii _YT (2 months ago)
lol my crush was watching this in 6th period hahahhha itโ€™s funny every time
Roblox Meh (2 months ago)
I showed this to my friends and they laugh and couldnt stop laughin ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Michelle Escandon (2 months ago)
Palabras clave: No mames, pedo, no mames, verga, no mames, pinche, no mames ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Brandon Corona (2 months ago)
Funny was hell
Rodolfo Urias (3 months ago)
What is this game called
tothemoon (3 months ago)
lol
Abby Bambi (3 months ago)
Can somebody explain me what is this man trying to say? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Nilze Gonzalez Ambriz (3 months ago)
No mamesss
vaneza hernandez (3 months ago)
He was soo much
the pro trainer Ramirez (3 months ago)
This video make me the day jaja
the pro trainer Ramirez (3 months ago)
El video me hizo el dia we no shinges
Amalgamous Proxy (3 months ago)
That has got to be one of the most aggravating games ever created.
BrandonPlays 900 (3 months ago)
No Mames La Virga
James Guinnup (3 months ago)
Lol no mames
Fuck, my volume was up ๐Ÿ‘Œ
Consumed by deceit (3 months ago)
"Lo logre soy bien vergas .. NO MAMES!!" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
28godzilla (3 months ago)
This is why it would be like if you dubbed Rooster Teeth in Spanish ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Andrew Acuรฑa (4 months ago)
#triggered
Melissa T. (4 months ago)
Hehe ๐Ÿ˜‚ thats me playing a video game ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
William Hernandez (4 months ago)
I was dying at "soy bien vergas"
The Dodgeball Podcast (4 months ago)
You can just feel the frustration from decades ago of playing platform games.
Sammy The Strawberry (4 months ago)
no mames
Eddeline Gomez (4 months ago)
I cant ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Christopher Diaz (4 months ago)
Ha
Javier Reza (4 months ago)
People who donโ€™t understand spanish have no point of watching this...
Junior v (4 months ago)
it's so funny I crap my pants
TheMexicanTwins vlogs (4 months ago)
OMG the best vid ever
zofitilltheend TM (4 months ago)
Who is this guy?? I love him๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ana Membreno (4 months ago)
zofitilltheend TM a Mexican guy with the username @A_rios9
jairo lorenzo (4 months ago)
Thatโ€™s a troll of a game haha
I'M DEAD LAUGHING ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Karina Flower (4 months ago)
This guy screaming in a language i only partially understand is somehow the funniest freaking thing I've ever seen. Especially since at the beginning his voice sounds so sweet and pleasant.
Hahahahahahah๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น
GoldenBoy508 Gold (5 months ago)
XD IM DIEING LAUGHING. 0:16 Made me laugh so hard. Iโ€™ve never see. An Mexican raging. XDDD
Bob the builder 445 bob (5 months ago)
I speak Spanish that i laughed my ass out that my mom said: Que estas loco , apagame ese telefono Translation:What are u crazy ,turn that phone off
Christopher Kolombus (5 months ago)
Tan mas comico que el otro video de 10 aรฑos antes
THEdjpluto (5 months ago)
Jajajajajaja
ExplorerDS6789 (5 months ago)
The Mexican Video Game Nerd.
U.G. Rection (5 months ago)
Dormammu ๐Ÿ˜‚
Gmario Gaming (5 months ago)
I love this video!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Duke Taylor (5 months ago)
me muero. jajajajajaja
Mata the One-X (5 months ago)
"Hรกblame, Jesus!"
Juan Urzua (5 months ago)
The game is called No Mames LMFAO
MemeGodz 420 (5 months ago)
NO MAMES!! ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Ace of Judea (5 months ago)
1:12 "Michael Jordan"
Blue Dragon (5 months ago)
d i o s m i o
Codie B (5 months ago)
"Similar to Super Mario Bros"? Are you kidding? This really couldn't be any less like Mario Bros, the only similarity is that it's a 2d platformer. The game is a clone of I Wanna Be The Guy
Robert Morris (5 months ago)
I had a good laugh from this. XD I feel a LOT better after having a good laugh from this.
Robert Montoya (5 months ago)
Culero means asshole
DarthAmerind (5 months ago)
Pinche pared de trump
Arsomoru Maitoyame (5 months ago)
oh super fernando brothers? my mom got that for me yeah it was pretry fuckin gay :(
Emelyn Leon (5 months ago)
NO MAMES
Emelyn Leon (5 months ago)
LOOK AT 1:29
Emelyn Leon (5 months ago)
1:28
Phaze 29 (5 months ago)
Los pienche gueys!!
Randomness (5 months ago)
This is wat I call true content ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ
TheLoneWolf (5 months ago)
*NO MAMES*
bellaloves unicorns (5 months ago)
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
LMFAO! No puedo! Esta es mi vida con los videojuegos
kelu 0 (5 months ago)
Who ran out of breath while watching this?
Roxy McCurry (5 months ago)
kelu 0 I did and I can't stop watching it!
Karen Jimenez (5 months ago)
OMG๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Merle Villegas (5 months ago)
NO MAMES
Astromania Blep (5 months ago)
The ending ๐Ÿ˜‚
reั‚roั•ั‚ereo (5 months ago)
am i the only one who understands what is he saying?
Sandy Osorio (2 months ago)
No I do and there are a lot of people who do
Aileen Gonzalez (5 months ago)
ใƒ€ใ‚คใƒคใƒขใƒณใƒ‰ well there are other Mexicans out there so no ur not ;>>
reั‚roั•ั‚ereo (5 months ago)
great :>
Merle Villegas (5 months ago)
ใƒ€ใ‚คใƒคใƒขใƒณใƒ‰ no i can too
lcvetea (5 months ago)
go michael jordan!! wooh!! .. *NO MAMES!!*
Karla Perez (5 months ago)
I'm trying so hard not to laugh because my parents are sleeping
Karla Perez (5 months ago)
"No mames la pinche pared tambiรฉn" I'm dying
mimi_ramos 01 (5 months ago)
lol!
FlasherMine (5 months ago)
No mames wey pinche carnalito :v te voy a meter un taco por el orto :v
Damien Aaronson (5 months ago)
"Como Michael Jordan"๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.