HomeЮморRelated VideosMore From: Tana Mongeau Vlogs

MY CUTE GIRLFRIEND DOES MY MAKEUP w/ Bella Thorne

50408 ratings | 2265417 views
TOUR TICKETS!!! COME HUG ME: https://fullscreenlive.com/event/tana-mongeau-tour/ (PORTLAND AND SAN FRAN YOU HAVE LESS THAN 9 DAYS!!!) BRAND NEW LEAKED MERCH: https://fanjoy.co/collections/tana-mongeau HEFNER MERCH: https://fanjoy.co/collections/tana-mo... Hefner Music Video: https://goo.gl/Fs3LsX iTunes: https://goo.gl/Z9Thnb Spotify: https://goo.gl/Th6v4U DAILY VLOGS: https://goo.gl/ZCGEfm I'M A BEAUTY GURU: https://goo.gl/HUPnzw BEST OF TANA MONGEAU VLOGS: https://goo.gl/te5san SUBSCRIBE for more vlogs: https://goo.gl/xoJD5R MY SOCIAL MEDIA: Main channel: https://goo.gl/XkPVqN Twitter: https://goo.gl/XPzcWm Instagram: https://goo.gl/VrsaRD Snapchat: tanamongeau1 USE CODE 'TANA' FOR 10% OFF EVERYTHING AT HTTPS://lauras-boutique.com Use my invite code, ubertanamongeau, and get a free ride up to $15. Redeem it at http://tinyurl.com/tanauber Free $40 Gift Card to Airbnb: https://goo.gl/VZxEVs For business inquiries ONLY: [email protected] IF U SEE THIS COMMENT #SPRAYTANS BELOW!!
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2797)
sunnysideup C (1 day ago)
i actually want bella to make youtube vlogs
Honestly Vision (6 days ago)
Tana is ugly
Ally Hayes (9 days ago)
What music video is this for?
Orldav 19 (11 days ago)
Tana was on the Maury show
Abz abz (11 days ago)
Why is Bella Thorne famous? Is she an actor/ Youtuber MUA or something? This isn't a hate comment questions, I just really want to know.
Skylar Chevelle (14 days ago)
What moisturiser does Bella use?❤❤❤
Vinni Love (14 days ago)
11:26 ..whoever was singing “literally my life” 🤣🤣
Cally mears (15 days ago)
At first i thought she was going to say they where found died too lol 😂
Inika (15 days ago)
bella <3
Flo Pons (16 days ago)
6:55 "Tana left the chat 5 seconds ago" hahaha ly guys
Super Girl (19 days ago)
Damn that bitch BIT her!!! That shit was real! It was kind of hot! 😂
Average Kid (22 days ago)
Oml their like so cute together !! I love them so much !!
Eliana Noelí (29 days ago)
Claiming a sexuality for views? Surr
emily kt (29 days ago)
Bella is such a nice goddamn person holy crap
ashley guillinta (30 days ago)
*tana curls the same piece of hair throughout the whole video*
Tea (30 days ago)
cuties!!!
Hope Love (1 month ago)
Tana... Peg Imari... Or Dom lmao
Irene Martinez (1 month ago)
7:50 has me dying, I love y’all two together, it’s like y’all both bring out the good in eachother
Spyro Games (1 month ago)
shake it up was the shit I'm 12 I think I watched it when I was 5
Amy Kemsley (1 month ago)
Wait this is Jenna and Julian’s new kitchen.
Autumn Real (1 month ago)
I actually like Bella now
sierra navada (1 month ago)
Holy shit Bella is like a positivity goddess. Im in love with this relationship.
allyrocks83 (1 month ago)
Tana hmu cuz I wanna be friends with Bella I missed her as a young one cuz she was rlly funny in shake it up
ali (1 month ago)
dude bella like balances tana
Jax Escobar (1 month ago)
Omg that precious moment Bella got sad when tana said it was over her little heart was broken the she was like nah imma bite you 😀 they are so fricken adorable together
Teneka Gray (1 month ago)
Guys its called a open relationship does it fucking matter? Get over it.
Rebecca Allen (1 month ago)
I really like Bella now. She is a normal person.
Megan McGee (1 month ago)
You’re a toxic ass person trying to talk people into doing shit they’re obviously not comfortable with and OFFERING MONEY??! fuck that
simone (1 month ago)
Bella makes me feel really soft
Lyvia Marcus (1 month ago)
I can proudly say I loved Bella even when y'all hated her
RunFromHumanContacts (1 month ago)
What video is she shooting i wanna see....
BubblePop (2 months ago)
I love Bella and Tana together, everything about it is cute.
Luci (2 months ago)
bella and tana will always be the best cute elderly couple arguing
akua baryeh (2 months ago)
i dont care about any of those "bella thorne sucks videos" this made me love her
Megan Painter (2 months ago)
Can Bella be my best friend bc we would fuckin vibe
Mikaela Huffstickler (2 months ago)
Ummmm Imari is wearing a good times hoodie
Dominic Borg (2 months ago)
I'm 20 years old I have 14 million subscribers your butterful
Unlimited Mobile (2 months ago)
ahhhh the way tana is curling her hair bothers me so much :') Like she really used a straightener before curling!!!
Joulé (2 months ago)
Bellas on meth, get her help.
Brianna Marks (2 months ago)
Bella is def a heroin addict
Dup Bo (2 months ago)
Bella always scared me but she’s actually so nice w/ Tana!
Ixia Andino (2 months ago)
Is she not grabbing the curling iron with her hair and it looks hella painful
Carrie Townley (2 months ago)
Bella actually should be a youtuber.
Whats Poppin (2 months ago)
I’m all about bein yourself but Bella could really take care of herself more she looks trashy 24/7
G I R L B Y E (2 months ago)
Oml,I used to Hate Bella Thorne but now I see her real side.Shes so sweet.She shouldn’t deserve hate at all.But,she should stop wearing a lot of makeup and be her natural self 😄😃
Tiff (2 months ago)
Fuck I have the biggest crush on Bella 🤤
Dani MD (2 months ago)
MAKE BELLA START A YOUTUBE CHANNEL IT WOULD BE FUNNY AND ONE OF THE ONLY RELATABLE STARS!! BUT STILL SO POSITIVE
briesknees (2 months ago)
i. love. bella.
rjking (2 months ago)
Love how she holds her hair on the curling iron for like a minute😂😂
Allaboutdoggies Yasss (2 months ago)
I literally looove Bella Thorne like she’s so funny omfg xx
Julie Wballe (2 months ago)
What she s gay
Morgan Gullie (2 months ago)
Obsessed with you and especially with you around Bella!!!!
Kirsten Mckenzie (2 months ago)
Hi can we get a Bella makeup tut xo
Maggie Malec (2 months ago)
i stan bella and tanas relationship
destiny heiman (3 months ago)
god i fucking love bella dont be soo quick to judge her she is human just like everyone else n is amazing.
Yo Baby Guuurrrlll (3 months ago)
Oh they didn’t know what was coming in the near future, oh you wanna take off that good times sweatshirt, there ain’t no good times ooh girl. Omg wait Bella Thorne is actually really chill and cool fuck she’s lowkey perfect for tana.
Azzi Solstice (3 months ago)
What’s the dued who was listening to ski mask in a beanies name? X
Azzi Solstice (3 months ago)
A playboy beanie
Katelyn Lee (3 months ago)
And you call Bella cute... ok
Nikki Booty (3 months ago)
“The world of tube”
DrRisk01 (3 months ago)
bella thorne is hott
Julia M (3 months ago)
I don’t think people get that these days it’s actually very common for a girl to have a girlfriend and a boyfriend so More likely that’s what Bella is doing and nothing really wrong if they’re all happy lol
kisha scott (3 months ago)
bitch i'm Bella throne
Brooke Gaudet (3 months ago)
#SPRAYTANS
Whooper Wonders (3 months ago)
Why is Bella like this :( I miss the old her 😢
Anna Hester (3 months ago)
#SPRAYTANS
Badass_banana21 JJ (3 months ago)
Damn I got used to seeing Bella high
Carrie Townley (3 months ago)
Why does bella sound like my mom when she was doing tana's make up...lol🤣🤣🤣🤣😂😂😂😀😀
INES C.B. (3 months ago)
ohhh bella is just soooooo adorable
Jazmyn Toledo (3 months ago)
Someone tell me what music video this is
Kate Lindsay (3 months ago)
11:13 she looks like Rachel plattnen
cailan mason (3 months ago)
I love how positive Bella is its nice
i can't think of a name (3 months ago)
Be a tuber Bella i’d subscribe
alyssium99 (3 months ago)
Aww Bella is actually so sweet!
Extra Eli (3 months ago)
Only on Disney channel
Rachel Harman (3 months ago)
#spraytans
Meagan D (3 months ago)
“ well for your next apology video this is really good” dead 😂
Meagan D (3 months ago)
“ well for your next apology video this is really good” dead 😂
Lyrics _ rebeca (3 months ago)
Are they really in a relationship?
PumpkinsnBlackcats (1 month ago)
I highly doubt it.
kale girl (2 months ago)
yes, but I think its a polly relationship (they see other people while still dating each other).
Eduardo Rivera (3 months ago)
Every time i see Bella. It reminds me of shake it up 😭🤦🏻‍♂️
ThatGirlOverThere Sydney (2 months ago)
Yes
Fyrisical (3 months ago)
Knew she was a lesbian xd
Char Stifler (3 months ago)
you guys are so cute together❤️❤️❤️🌈 ilove bella somuch
Reiley Ancheta (3 months ago)
:O BTS ima cry
Olivia (3 months ago)
Boo how many times are you going to curl your hair
Erika Zicha (3 months ago)
why do you keep highlighting my comments dumbass?
Raeesa Khokhar (3 months ago)
U & Bella r amazing ly tana my queen 👸 x
miss Princess Hannah (3 months ago)
Bella is so sweet and a good role model
Sierra Savage (3 months ago)
7:50
Ashley Nechyba (3 months ago)
Good Times hoodie...?
Mikayla McLaughlin (4 months ago)
We love Bella Thorne (:
Rebbie Bby (4 months ago)
I love Bella... People talk so much crap on her, but she just gets through it. She's SO beautiful, like beyond normal human. I don't care what people say, Bella is just amazing. People have judged me for liking her, and I just found out that Tana/Bella know each other. My life is complete! :D
Nikki mcmurtrey (4 months ago)
That's were you learned to cry from huh
Paige Jarnot (4 months ago)
I want Bella to be a Youtuber
ketoula 10 (4 months ago)
couple goals
AG Bubbles Bubbles (4 months ago)
what were they dressing up for?
Kennadie Houck (4 months ago)
“I’m just gonna put that in there....... we’re just not gonna check, like how she’s doing” 🤣
Kytanna Carrizosa (4 months ago)
Tana why
Anna Yarmolich (4 months ago)
Bella needs to shower...
Nidia Vigil (4 months ago)
But are u guys actually dating because I have been confused for awhile
superlauch25 (4 months ago)
Bella looks like a rude bitch tbh
SAINTOFYO GAMING (4 months ago)
Literally love u and Bella so much

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.